CONTENT
Skapa "innehåll", inte "reklam". Låter enkelt men är ganska pyssligt. Ge kunder tips, kurser och matnyttiga nyheter.
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2020/05/BLB_social_distance.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2020/09/motionsjakten_nyhet.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2019/04/ha_slogan_2016.jpg)
SOCIALA MEDIER
Skiljer sig mycket beroende på vilken plattform vi använder. Här når vi kunderna när de egentligen inte är på jobbet. Tänk på det!
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2019/04/GA_paskpynt.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2019/11/ravema_expo.jpg)
ANNONSERING
Trycka annonser i tidningar eller digitala banners. Hela tidningar eller inlagor. Här i Småland söker alla industrier efter folk så då är det platsannonser som gäller!
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2019/04/Ages_platsannons_case.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2019/04/kh-slogan.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2019/04/HA_platsannons2.jpg)
NYHETSBREV
För att öka frekvensen mot kunderna är nyhetsbrev ett effektivt vapen. Samkörs med sociala medier och webbsidan för att få en synergieffekt.
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2020/10/case_ravema.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2019/04/ELI_emailbrev.jpg)
SÄLJMATERIAL
Material som hjälper dig att sälja, hur svårt ska det vara? Det ska vara enkelt. Den största utmaningen är att det är svårt att göra säljmaterial enkelt och pedagogiskt.
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2019/04/48H.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2019/04/horle.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/mopskommunikation.se/wp-content/uploads/2020/12/map_201202.jpg)